Bank Pocztowy i kampania reklamowa Konta Standard

2 października br. rozpocznie się kampania reklamowa Pocztowego Konta Standard. Tym razem Nowakowie pokazują zalety płynące z trzymania pieniędzy na koncie.

Koniec lata jest dobrym czasem na rowerowe wycieczki. Rodzina Nowaków wybrała się tym razem ze znajomymi na przejażdżkę. Wycieczka nie obyła się bez niespodzianek.

Podczas przejażdżki jednemu z uczestników pękła opona w rowerze. Udana naprawa jest początkiem problemów – rowerzyści nie mają pieniędzy, żeby zapłacić mechanikowi. Odpowiedzią na problemy stała się pobliska Poczta i stanowisko Banku Pocztowego. Na szczęście Maria i Jerzy mają konto w Banku Pocztowym.

Dzięki Pocztowemu Kontu Standard mogą wypłacić pieniądze na każdej Poczcie – stąd Bank mają niemal wszędzie. Sieć ponad 2,1 tys. Pocztowych Stanowisk Finansowych zapewnia łatwy dostęp do usług finansowych. Dodatkowo Klienci mogą korzystać z Mikrooddziałów, Oddziałów i placówek Banku.

Prowadzenie i otwarcie Pocztowego Konta Standard jest bezpłatne. Klienci w ramach konta mogą również korzystać z: karty płatniczej, karty kredytowej, a także bankowości internetowej w ramach platformy Pocztowy24. Dodatkową usługą jest możliwość dostarczenia gotówki przez listonosza pod wskazany adres.

Pocztowe Konto Standard to również dostęp do kredytów gotówkowych (od 500 zł aż do 100 000 zł). Okres kredytowania wynosi do 84 miesięcy.

Spoty Banku Pocztowego będzie można zobaczyć w: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN24, oraz w TV4. Kampania potrwa do 16 października br.

Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.